istitutocomprensivocaponnetto.gov.it - 4

Search Preview

istitutocomprensivocaponnetto.gov.it
Istituto Comprensico Caponnetto Monsummano terme Pistoia, Secondaria di primo grado Giusti Primaria Arinci, Martini, Mechini-Fucini Infanzia Lorenzini, Mannozzi
.it > istitutocomprensivocaponnetto.gov.it

SEO audit: Content analysis

Language Error! No language localisation is found.
Title Home
Text / HTML ratio 24 %
Frame Excellent! The website does not use iFrame solutions.
Flash Excellent! The website does not have any flash contents.
Keywords cloud di DI la SCUOLA il SECONDARIA PRIMO della scarica dei GRADO che documento si scuola Scuole classe RICEVIMENTO ATA alla
Keywords consistency
Keyword Content Title Description Headings
di 31
DI 21
la 12
SCUOLA 12
il 11
SECONDARIA 8
Headings
H1 H2 H3 H4 H5 H6
Images We found 30 images on this web page.

SEO Keywords (Single)

Oct 2018 2 0.10 %
PROGETTO EDUCHANGE 2 0.10 %
AI GENITORI 2 0.10 %