istitutocomprensivocaponnetto.gov.it - 8

Search Preview

istitutocomprensivocaponnetto.gov.it
Istituto Comprensico Caponnetto Monsummano terme Pistoia, Secondaria di primo grado Giusti Primaria Arinci, Martini, Mechini-Fucini Infanzia Lorenzini, Mannozzi
.it > istitutocomprensivocaponnetto.gov.it

SEO audit: Content analysis

Language Error! No language localisation is found.
Title Home
Text / HTML ratio 33 %
Frame Excellent! The website does not use iFrame solutions.
Flash Excellent! The website does not have any flash contents.
Keywords cloud di la il del della che scuola è alla classe testo libri le DI link Monsummano hanno al Giusti dei
Keywords consistency
Keyword Content Title Description Headings
di 74
la 23
il 17
del 17
della 15
che 14
Headings
H1 H2 H3 H4 H5 H6
Images We found 16 images on this web page.

SEO Keywords (Single)

link è 4 0.20 %
scuola dell'infanzia 3 0.15 %
nella scuola 3 0.15 %